РЕАЛІЗАЦІЯ СИМУЛЯЦІЇ АКУСТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ НА БАЗІ ПРОГРАМНОЇ ПЛАТФОРМИ UNREAL ENGINE 4
DOI:
https://doi.org/10.20998/2079-4525.2018.18.08Ключові слова:
симуляція програмна, unreal engine 4, движок ігровий, класи програмні, об'єктно-орієнтований підхід, додаток Windows, контроль акустичнийАнотація
Викладено етапи розробки програмного симулятора акустичних коливань. Наведено головні теоретичні основи, закладені в програмний продукт при розробці. Викладено допущення, зроблені в рамках теоретичної бази з метою оптимізації алгоритму. Наведено елементи алгоритмічної логіки і технічної бази, в рамках якої виконувалася розробка. Вказані і охарактеризовано основні елементи, на основі яких побудовані класи програмного продукту. Охарактеризовані й описані програмні класи, реалізовані в рамках процесу розробки. Наведено листинги розроблених класів в форматі Unreal Engine Blueprint. Наведено скріншоти реалізованого програмного забезпечення для сценаріїв прямий і поперечної хвилі (прямого і похилого датчика). Охарактеризовані якісно параметри відповідності отриманої симуляційної моделі реальним зразкам. Охарактеризовані недоліки отриманої моделі і розглянуті шляхи їх усунення.Посилання
Nerazrushayuschiy kontrol: Spravochnik [Nondestructive testing: guide]: In 8 volumes / Ed. V.V. Klyuev. Vol. 3: I.N. Ermolov, Yu.V. Lange. Ultrazvukovoy control [Ultrasonic testing]. – 2nd ed., fixed.
– Moscow: Mashinostroenie, 2006. – 864 p.
Suchkov G. M. Akusticheskiy kontrol: ucheb. posobie [Acoustic testing: tutorial] / G. M. Suchkov, E. L. Nozdracheva. – Kharkiv : NTU "KhPI", 2013. – 138 p.
Blueprints Visual Scripting for Unreal Engine / Brenden Sewell. - Packt Publishing, 2015. – 188 p.
Unreal Engine 4 – Physics - Collision [Electronic resourse] / Epic Games // Electronic data. – Mode of access: World Wide Web: https://docs.unrealengine.com/en-us/Engine/Physics/Collision (viewed on May 1, 2018). – Title from the screen.
Unreal Engine 4 – Using a Single Line Trace (Raycast) by Channel [Electronic resourse] / Epic Games // Electronic data. – Mode of access: World Wide Web: https://docs.unrealengine.com/en- us/Engine/Physics/Tracing/HowTo/SingleLineTraceByChannel (viewed on May 1, 2018). – Title from the screen.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Електроенергетика i перетворююча технiка

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.