DOI: https://doi.org/10.20998/2079-4525.2018.18.08

РЕАЛІЗАЦІЯ СИМУЛЯЦІЇ АКУСТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ НА БАЗІ ПРОГРАМНОЇ ПЛАТФОРМИ UNREAL ENGINE 4

Sergey Yurievich Plesnetsov, Nina Nikolaevna Yudanova, Alina Serhiivna Kovalenko

Анотація


Викладено етапи розробки програмного симулятора акустичних коливань. Наведено головні теоретичні основи, закладені в програмний продукт при розробці. Викладено допущення, зроблені в рамках теоретичної бази з метою оптимізації алгоритму. Наведено елементи алгоритмічної логіки і технічної бази, в рамках якої виконувалася розробка. Вказані і охарактеризовано основні елементи, на основі яких побудовані класи програмного продукту. Охарактеризовані й описані програмні класи, реалізовані в рамках процесу розробки. Наведено листинги розроблених класів в форматі Unreal Engine Blueprint. Наведено скріншоти реалізованого програмного забезпечення для сценаріїв прямий і поперечної хвилі (прямого і похилого датчика). Охарактеризовані якісно параметри відповідності отриманої симуляційної моделі реальним зразкам. Охарактеризовані недоліки отриманої моделі і розглянуті шляхи їх усунення.

Ключові слова


симуляція програмна; unreal engine 4; движок ігровий; класи програмні; об'єктно-орієнтований підхід; додаток Windows; контроль акустичний

Повний текст:

PDF (Русский)

Посилання


Nerazrushayuschiy kontrol: Spravochnik [Nondestructive testing: guide]: In 8 volumes / Ed. V.V. Klyuev. Vol. 3: I.N. Ermolov, Yu.V. Lange. Ultrazvukovoy control [Ultrasonic testing]. – 2nd ed., fixed.

– Moscow: Mashinostroenie, 2006. – 864 p.

Suchkov G. M. Akusticheskiy kontrol: ucheb. posobie [Acoustic testing: tutorial] / G. M. Suchkov, E. L. Nozdracheva. – Kharkiv : NTU "KhPI", 2013. – 138 p.

Blueprints Visual Scripting for Unreal Engine / Brenden Sewell. - Packt Publishing, 2015. – 188 p.

Unreal Engine 4 – Physics - Collision [Electronic resourse] / Epic Games // Electronic data. – Mode of access: World Wide Web: https://docs.unrealengine.com/en-us/Engine/Physics/Collision (viewed on May 1, 2018). – Title from the screen.

Unreal Engine 4 – Using a Single Line Trace (Raycast) by Channel [Electronic resourse] / Epic Games // Electronic data. – Mode of access: World Wide Web: https://docs.unrealengine.com/en- us/Engine/Physics/Tracing/HowTo/SingleLineTraceByChannel (viewed on May 1, 2018). – Title from the screen.




Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.